Retourbeleid

Wanneer u bij ons koopt, willen wij u helemaal tevreden bent.
Als om welke reden u niet tevreden met de goederen bent, kunt u uitwisselen of vragen om restitutie.
Neem de tijd ons retourbeleid zorgvuldig door te lezen alvorens terug te keren.
Raden wij u aan onze after-sales support team te contacteren (e-mailadres: serviceonline.cindy@gmail.com) alvorens terug te keren een item en zij zal uw sommige nuttig advies.
heddenktank.nl behoudt zich het recht om de kosten van de verwerkingskosten in rekening voor alle producten geretourneerde.
Nieuwe after-sales beleid 2016
* Onvoorwaardelijk retourneert aanvaarde binnen 15 dagen
Het onvoorwaardelijk retourzendingen van onze klanten zijn acceptabel binnen 15 dagen nadat u het pakket krijgen. Wanneer wij de komst van het pakket dat u terug kunnen bevestigen, zullen wij u terugbetalen de betaling.
PS:
1. Zorg ervoor dat de producten ongebruikt en zal niet van invloed op de secundaire verkoop.
2. omdat dat wij betalen de verzendkosten in gedragen van de scheepvaartmaatschappij, zullen wij alleen terugbetalen u de goede prijs die heddenktank verantwoordelijkheid.
3. na zijn terugkeer van de producten, pls informeren ons de volgende informatie in uw account u een grafiek
vindt a. ordernr, bijvoorbeeld 189
b. Artikelnr., bijvoorbeeld 00012_B_M
c. post barcode nr., bijvoorbeeld, 944769
d. hoeveelheid van elk item
e. foto van de producten die u hebt verzonden terug
f. foto van het verzendlabel op het pakket heddenktank naar je
gestuurd g. foto van het verzendlabel in het pakket dat u hebt verzonden naar heddenktank.nl
h. de unieke barcode op het item dat vasthouden aan het pakket van het item
is Stap:
1. pls raadplegen de klantenservice over de informatie die we nodig voordat het terugsturen van het pakket
2. Stuur het pakket terug te sturen
3. na zijn terugkeer van de producten, pls bieden onze customer service de informatie die u verzamelen boven of toevoegen in uw account, waar u een grafiek voor het uploaden van de informatie kunt vinden.
4. na het bevestigen van de informatie, zullen wij het geld op uw account direct terugbetalen. Maar het bedrag is bevroren die kunnen worden gebruikt totdat we het pakket te krijgen.
5. Wij zullen de restitutie in uw account activeren wanneer we het pakket krijgen, dan je die voor de nieuwe orde gebruiken kun.
* Onvoorwaardelijk restitutie geaccepteerd voor verkeerde items
De aanvraag voor restitutie van onze klanten zijn aanvaardbaar onvoorwaardelijk als klantenservice bevestigen heddenktank.nl sturen u het verkeerde artikel.
PS:
1. pls zorg ervoor dat de producten ongebruikt voordat u verzenden terug en ons de volgende gegevens mee te delen:
a.Order nr., bijvoorbeeld 189
b.Item nr., bijvoorbeeld 00012_B_M
c.Item barcode nr., bijvoorbeeld, 944769
d.Photo van de producten die u hebt verzonden terug
e.Photo van het verzendlabel op het pakket heddenktank.nl naar je
gestuurd 2.heddenktank.nl zal bevestigen de informatie
3. Nadat we ervoor te zorgen dat we u het verkeerde artikel gestuurd, zullen wij u het bedrag naar uw account die u kunt gebruiken voor de nieuwe orde of informeren dat onze financiële medewerkers terug terug naar uw paypal-account of anderen als je wilt terugbetalen.
Volledige restituties
Wij bieden volledige terugbetaling op alle items die blijkt te zijn defect of beschadigd als gevolg van kwaliteitscontrole. Schade wegens de schuld van de derde partij of klant eigen schuld kan niet gelden voor restitutie.
En wij bieden een volledige terugbetaling van de items als we missen het verstuurd.
Gedeeltelijke terugbetalingen
1. Wij bieden gedeeltelijke terugbetaling voor het pakket hebben sommige originele onderdelen ontbreekt.
2. Wij bieden gedeeltelijke terugbetaling voor het pakket dat schade of defect tijdens het vervoer.